@ oskarshamn

sitter hos min moster nu, dom har ju bott i husvagn hela sommaren för dom har renoverat hela huset, men nu har dom flyttat hem, jätte fint kök har dom:)

kollar på One Tree Hill (:D) så tänker inte skriva så mycket får inte missa något hihi.

är väll hemma nån gång ikväll, skriver något då.

btw, Mellis är gulligast:D



bild från Oskars kalas i somras, haha jag ser rätt glad ut! kolla in mitt bruna hår där;)
från vänster, pappa, lisa (som håller i Melina) jag, mats mamma (kommer ej ihåg vad hon heter haha), lollo, niclas, Tilda, Lovisa, Ewe och mormors ben haha.


shet. bilden är hemsk, gah. jag och mamma i somras, mamma ser liiite för glad ut..haha. och jag hade ju ****koppor då, haha ingen vågade krama mig...:(

/Sia

Kommentarer
Postat av: muja

SVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN;D

2009-09-13 @ 20:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0