redy for a hot heartbreak ?

designen funkar inte :o blir galen!
kom nyss hem från speedwayen, haha var bara där i 30 minuter men jaja;)
har varit på dåligt humör idag hela dagen:s vart sur på alla typ..? x)


redigerad bild^^
det är något konstigt med min hud!
jag är skit röd på kinderna o det ser jätte konstigt ut om jag har smink!
jag har haft typ 3 finnar i mitt liv eller nåt:s
o de känns som att jag kmr få massa finnar på det röda,
så vågar fan inte ha smink:s


min åsikt:
om människor som deppar ihop, okejokej, endel har ju bra anledningar till att må dåligt. men jag förstår mig inte på och tycker synd om människor som går och mår dåligt hela tiden, kanske för man gillar nån typ. men det är bara onödigt, ta tag i det innan det går för långt, mår man dåligt av att gilla nån kille/tjej så är den personen ingen bra för en, släpp taget, det kanske inte är det lättaste men vill ni gå och må dåligt..? jaja, låter som att jag dömmer nu, men jag har själv mått dåligt och det är enklare än vad man tror att 'komma upp' igen, hittar man 'rätt' personer att vara med så fixar det sig alltid. det finns alltid hopp liksom. anna kanske inte gillar att jag tar det som ett förslag, men kolla bara på min bästa vän, hon är ett levande bevis på att det finns hopp att må bra igen! för ett halvår sedan fick hon och jag inte umgås pga olika saker, t.ex att båda mådde dåligt och 'inte var bra för varann', men kolla på oss nu? lev livet, det är aldrig försent..


Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck.

man kan alltid fixa ett liv även om man förlorat sitt egna så kan man fixa ett nytt & bättre. Ett finare.. <3

2009-09-10 @ 23:46:11
URL: http://sdnbc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0