rubrik

min design e så himla fuuuuuul haha galen blir jaaag

skolan idag har gått snabbt som vanligt ;d fast julspexet va lite rörigt^^
annas och min humor är säämst(bäst) "jag är så pigg idag"
ska alldeles straxt duscha det behövs^^
jag är sjukt seg och lat idag:)
ska ner o köpa massa glass o kakor snart hihi

annas o min åsikt;
extremt smala människor som har problem med att äta, (n)
det bästa som finns är mat!
sluta nojja er om vikt o form,
det är 14239050932 ggr finare å ha form på kroppen,
o inte bara se ut som ett benrangel!
sluta banta!


blondie
  

black n white
   
brownie
   


mörk blond
   


Kommentarer
Postat av: sthdghjsdxfg

mitt rum ju;) <3

2009-09-08 @ 17:40:45
Postat av: malin

gud så söt du är! :)

2009-09-10 @ 18:29:11
URL: http://maolineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0