sweetheart

tjo, orkade inte skriva ngt igår när jag kom hem^^
idag har skolan varit jävla seg, anna var ledig, fett trist utan henne.
fick psyke på henke nicke och rasse som tog mina grejer hela tiden,
menmen har ju lärt mig stå ut med dom nuee!

nu har jag käkat massa så känner mig tjock som vanligt:)

TOG UR MIN ENA PIERCING IDAG:( det har svullnat as mkt och gjorde så jävla ont! ska försöka sätta i den ikväll igen, DET FÅR INTE VÄXA IGEN! money for nothing

emma och jag har bestämt att vi ska köpa peak tröjor nästa månad;) hahah. det är ju inte metro denna månad så jag sparar ju 200kr på de, fast just de, är frtf skyldig bror pengar..... skit oxå^^,

fett kul på lördag, läängtar:D om ni visste vad som händer dåe;)...........


anna och emma i lördags


o så lilla jag, haha vetifan vad jag gör med armen/handen

det är fest på 3-4 olika ställen i helgen, vart ska man draa? orkar verkligen inte tänka så långt nu.... är glad om jag frtf lever i helgen. haha....................... GAAAAAAAH. psykbryt jotack

pöss bejbs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0