think I'm falling in love

tjafan, hihu. ska precis nu ta min dagliga dos av Shane Dawson!:D tröttnar nog aldrig på dedär.
hoppas mamma pappa o robert kommer hem snart, dom är i vetlanda på nån trafik-skol-grej för robert, o dom har varit där sen typ 4.. shit:S hoppas verkligen att dom har med sig nåt gott hem!:O
maha!;d
imon tror jag anå och jag skulle käka pizza på hålan:D muuuums!^^

har matterprov imon med, hoppas verkligen det går bra, eller jag vet att det kmr gå bra men det måste gå bäst liksom! satsar på MVG i matte, pjuuuh!1!1!1

nejmen nu ska jag sluta sega...

visste ni att jag brukar tvätta badkaret med mina småsystrars barbie dockor? hahah, alltså håret på dem, det funkar mycket bra måste jag säga;) säg inget till dom bara hihi, jag e busig!:o


Kommentarer
Postat av: vic

det vare verkligen:D

2009-09-30 @ 21:49:51
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0