this is a bump in the road


haha rätt snajsig bild ju, eller intee! haha
vill typ sova i en vecka, behöver det verkligen!
orkar inte tänka, orkar inte göra, to much!!
fast skolan rullar på finfint(y)

min blogg e tråkig o ingen bryr sig om vad jag skriver traalallala:D
på fredag tror jag att jag drar en liten sväng till sebbe.. men, nääe,
har ingen lust.. anna dissar mig i helgen!
bajs, maja och lotta nu får ni ta ut tummen ur röven o så drar vi te karlskrona,
vi kan sova på lyxhotell, ni kan få bjuda:))))))!

förslag på gymnasieval...
-tusim
-tekniska programmet
-något med djur
-handel
-ngt med fiolen
-teater
osv...... fick massa info om sånt där idag, jag ville typ banka huvudet i bänken så jag fick nån hjärskada så jag tror jag e 5 igen. haha jagvet, jag är sjuk ^^,


skulle köpa färg idag till håret, det fanns bara blonda slingor, inga mörka. så dåligt, sur jag blir.. måste jag åka till typ vetlanda å köpa färg eller? baaaaaha

/Siaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0