tjacha

haha, kom hem från skolan för typ 20 minuter sen.
satte mig direkt vid datan o fixade käk=)
idag ska jag lata mig mer än vanligt,
de e niceee

skolan va okej, den gick snabbt idag me, haha.

blev lite strul på engelskan idag me ernst (ernyboy)

först stack johanna, sen jag o rebecka,

eller vi gick te rektorn o snackade sen,

å vi behövde inte gå tillbaka^^

nicke fick stanna kvar o snacka me hnm!?

o johanna fick psyke på hnm o började skrika "åk tebaka te tyskland"
haha;) smexigt.



du är finast<3
/mej


Kommentarer
Postat av: Anonym

rätt, vi ska förlova oss idag :D

& vet du ? du är sjukt jävla söt :)

2009-09-03 @ 17:04:49
Postat av: Anna Sidenbäck.

DU ÄR SÅ JÄVLA FiiiiiNNNNNNNNN<3

2009-09-05 @ 14:01:53
URL: http://sdnbc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0