pics from the phone






emmo!!<3

ijje, sabbie och F

alla vänder sig om och vill inte vara med på kort, men mackie ställer alltid upp!!:D

bejbs

jag och F, kör på liten bild (y)


älskade pjutten<3


BALDER BFF hiihi

Nicklis:D<3

Razmodo:D<3

HAHAH, kolla Rasses fot! han hade hål i skon och typ låtsades att den kunde prata, och ah jag skrattade som fan åt de iaf:D

ajj, mitt ben (den svarta haha) rätt tungt

Einar, Igelkotten och Fetlund :)

Hästis:D


Igenkotten och Razmodo (När jag försökte få tillbaka mina nycklar)

vi har kommit på en liten rolig grej, när man sitter uppe på skåpen kan man lyfta på dom vita gipsgrejerna "taket", sen kan man sticka upp huvudet där haha

irre och sandra:) så söta

<3

mackie always happie:D


bye bitches

Kommentarer
Postat av: anna

häääst :D

2009-09-17 @ 18:24:13
URL: http://annaandeersson.blogg.se/
Postat av: pjutten

jag älskar dig<3

2009-09-17 @ 22:38:50
URL: http://idasignekristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0