you make everything so easy



vi har sprungit! (eller hur fan stavas det???) tro det eller ej, men tha bacons har rört på bacon-asset!
sen har vi ju cyklat på rätt snygga cyklar med. btw så sprang vi med einar men hon tog korten så tyvärr blev inte hon med, men puss på einar iaf :*


                                                                                

                                                                                   

haha tre bilder från skolan. sista bilden på einar och mig är ju rätt snygg... hhaha:D


orkar inte skriva mer nu, men när jag hinner och orkar ska jag ladda upp massa filmer på rasse o nicke på youtube. fett roliga!:D

byes.

Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck.

Jag älskar dig sååå himla mycket<3

2009-09-23 @ 15:33:56
URL: http://sdnbc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0