you wont be lonley...

tjo! kom hem för typ 30 minuter sen från anna. har typ bråkat me david haha-.- (har värsta pms eller sms som david säger..) sen käkade jag kladdkaka och glass o massa o kollade tv.. chill:)
va ju på den där fotbollen, rätt segt fast kul o träffa lill henkiie:D

käkar chokladkakor, mjölkchoklad o dricka yoggi nu, haha mat in my (L)
sen ska jag duscha, kolla lite kläder tills imon, kom på att jag har ett par gamla Lee-jeans som hängt i garderoben ett tag, varför har du använt dom lilla sia? bra fråga haha;)

har inte så mkt mer o säga, imon blire å göra nåt i virserum me anna, hon sover här tror jag, sen på lördag åker vi te anå å sover hos einar, grillkväll me massa folk:) mysigt


min allra käraste ägodel, fiolen <3


Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck.

jag älskar dig

2009-09-10 @ 23:38:41
URL: http://sdnbc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0