[ambitions are already starting to fade]


tofflorna<3 dem har jag cyklat med, gått till konsum /kiosken med. spelat fotboll med och ah, tofflorna <3 sia

frääsig uteplats eller vad?!

anna och nicke ute

trött och osminkad, lölöö

lite piggare härva ;> hade ätit blå klubba med så var blå i hela munnen, haha

einar och jag.


med äppelna (stavning?) i munnarna. haha, såg ut som att anna hade gjort läppförstoring sen

david och jag i soffan när vi kollade film.
två nätter hos anna sitter inte fel nopedope. vill åka dit imorgon igen fast anna kanske inte vill sova brevid mig igen höhö;) eller joråå det måste hon :d. skulle åkt till västervik imorgon med hela familjen med bebban men nu har tilda öroninflamation igen så jag pappa och typ ewe? lovisa? ska till vetlanda och laga min datooor<3, köpa skor, kolla skogsmaskin-.- och äta ostkaka hohoo.

tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck

Hej klart jag vill va med dej öhöhö :D:D:D men ska till adde ikväll tror jag.. men vi kan sova över på lördag? :D<32

2010-04-09 @ 13:49:35
URL: http://sidenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0