[]

heey! sorry för ingen uppd. men igår vid halv 6 på morgonen gick jag upp för skulle till kalmar med ewe :) träffade einar och louise på tåget, nice. vart där till halv 3, missade nästan tåget!:O sen stressade jag som satan för att hinna med mika och frida till målilla, fest! det var lite segt först men riktigt kul sen, träffade massor med roligt folk :> skulle åkte med bror hem eller sovit hos einar.. men brors epa gick sönder och jag var as trött och orkade inte gå till einar. och vid typ 1 var anna påväg hem till målilla från något så då plockade dem upp mig :) naaajz! så nu sitter jag hos henne. ska kolla 1012 och sen stressa till 14.23 för annars måste jag åka med proppfulla växjö bussen :(

hörs när jag kommer hem,
pusshay<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0