[första april]

är det inte idag neppnepp.
gulliga vi är :D

Tesa var påskakärring
¨
sånahär delade hon ut haha

Frida snyggade sig

aaaw. nyvakna å sådär, osminkat å sådär

hmm..

daniel gillade mina brillor ha ha.

lite bilder ifrån i torsdags:) oj vad snabbt tiden har gått.. ville åka till maja ikväll, men icke de, får väll bli på tisdag. klockan är inte ens tolv och jag är skit trött.. det börjar ju bli vår/sommar nu och jag är fortfarande ovanligt lat, jag som hela tiden har skyllt på att det är vinter :p men satt och kollade på saker ifrån sommaren och nu längtar jag redigt mycket. denna sommaren ska jag ut och göra mycket, känns som jag missade hela förra sommaren eftersom jag i stort sätt bara var hos otto. fast var ju på liseberg två gånger :D den 9 juni åker alla niorna dit, längtar.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0