[G-force & Naked mile]

igår blev det en chill kväl. löste korsord med david (haha), anna och jag prövade att sitta med ett äppel i munnen så länge man kunde, okey jag gav upp och började om typ var tionde minut men anna hade ett äppel i munnen i 45 min. alltså inte hela i munnen men hon bet på sidan, som en gris med äppel i munnen nivet? hahah ;D. sen gick anna och la sig och jag kollade på film med david coffe nicklas nicke och rory. fast typ alla gick och kom men, fän där glömde jag nåt på ica haha :o. kollade två filmer sen käkade jag, satt vid dator och gick o la mig vid 3. när jag kom in i annas rum var det ISKALLT, yttedörren i annas rum va öppen hela natten, så jag sov med kläderna på höhö, lika bra de. ne men nu blev detta inlägg onödigt långt. bjuder kanske på bilder senare, annars kan ni ju kolla annas blogg för mer kul. hiho

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0