[I'm a genie in a bottle baby]

nu har jag äntligen öppnat so boken. (och så sätter jag mig och skriver här? haha) nje men jag har rätt lätt för att plugga in saker, men det svåra är att sätta sig ner och komma in i pluggandet.. borde ha gjort detta + kemi igår men gjorde jag de eller? nej.

 

btw så har HALVA paketet jag beställde för två veckor sen kommit hem idag. 1. 14 dagars leverans?? 2. varför bara halva?:< SUUG på halens!

 

som sagt, peppa som fää-än tills imorgon. till anna efter skolan, fixa och trixa lite. sen till einar och laga mat och äta :) sen börjar vi förfesta där sen drar iallafall jag och anå till.... får nog nte skriva det här :D hoppas på att det blir as-najz.

hahahah. dör åt bilden. förlåt anna :$ bild ifrån typ, september



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0