[I'm gonna be somebody]

hej:) sorry att jag inte har skrivit något idag, men har varit hos anna och där är datorn upptagen så gott som hela tiden;) men satt iallafall en liten stund på morgonen och läste en blogg om en tjej/kvinna som skriver om sin tuffa barndom, anna var uppe till 5 inatt och läste den haha :O
igår tittade vi förbi på nån hemmafest (rätt sunkig heh), snackade lite med roligt folk, sen mötte vi kasper victor och johnny och gick till victor för att käka och snacka med Piaa ha-ha :D. sen drog vi ut och skulle möta några(?) eller mja victor skulle göra det men det blev inte så hehe, vi gick runt lite och snackade och skrattade :d om jag ska vara ärlig så är jag hellre med några kompisar och har kul än å åka på fest i vena där dem flesta va igår:O hihi.

jaja, har inget mer kul att skriva :) blev medlem på det där bloggtrafik.nu där man kan "tjäna" läsare. tyckte det lät lite "tattigt" haha xd först, men ni som vill ha fler läsare, bli medlem! och som sponsor skriver ni i min blogg :>

pösshay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0