I've been held back by something

öääääääeeh. ofräsch är bara mitt förnamn. det dåliga med att sova borta är att man liksom kommer efter med alla vanliga rutiner, iallafall jag :p +att jag inte hade med mig NÅGONTING till anna. hähää. tur att man har en permanent tandborste där då :d

 

har gjort en lista på alla uppsatser/prov/skolskit vi har april-början av maj och ÅÅÅH. flera av sakerna har jag inte ens börjat med.. fan vad jag ligger efter :< har ju haft det så chill hela april, men det är väll slut med de nurå :o så sen ska jag plugga so och göra klart kemin, så jag hoppar över träningen idag. KUL. och inte nog med det utan jag måste fixa massor inför helgen och köpa paket till både lovvis och frida som fyller år, de hade jag ju glööömt-.-

tagga som fän inför fredag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0