[[new stuff]]

har massormassor med bilder och saker att skriva om. men jag ORKAR INTE. är döö trött. igår var jag uppe från 05:30 till 01:40, nästan ett dygn!! och eftersom jag hade så bråttom till mika hann jag inte äta någon riktigt mat heller.,

 

nu sitter jag och kikar ut lite genom fönstret på en epa som körde in vid ladugårn (?) och hämtade roberts trimmade gräsklippare (??) ha ha. lite kul

dog lite när jag såg den här! :o

den är kort i ryggen

jeans

o vilas älskade jeanstights. skönaste!

massa nöjd. nu är det bara en sak som måste köpas till sommaren -en jeansjacka!

tjoflöjt!

 


Kommentarer
Postat av: matilda

vart har du köpt den vita spets toppen ?:)

2010-04-26 @ 11:59:48
URL: http://matildafleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0