[shh! it's a secret..]

hahah. har kollat igenom de gamla grejorna nu. hittade massor skoj, speciellt en bok! haha! älskar att spara gamla böcker och kolla igenom senare :)

 

som vi pratade lite om igår, jag, frida och rebecca gjorde då en del konstiga saker när vi var små.. detta var en grej jag och frida fick för oss att göra, haha xd

jag och frida gjorde en hemlig bok, där vi skulle skriva vad vi tyckte om folk, typ vem som var dum och vem som var snäll. den var SUPERhemlig och jag hade den gömd under min madrass.. en dag när jag lekte med fröken bloom så råkade (tss) jag berätta lite för henne om denna bok. och hon sa "om du berättar A måste du berätta B" så vips hade jag avslöjat denna bok för henne. och hon lovade att inte berätta för någon.. dagen efter sprang hon runt och berättade om denna bok osv ;) haha och vilket liv det bleev!! en sån stor grej av en liten bok? och detta var typ i 6an. vi var bara små pluttar som skrev ner vad vi tyckte om folk eftersom att vi inte vågade säga det rakt ut :p


om en sak är säker så är det att vi gjorde världens konstigaste saker när vi var småpluttar. synd bara att endel skulle göra allt till en jäävla stor grej :O får man inte vara ett barn eller?


ser ni att massa sidor är bortrivna? vi var tvugna att förgöra dem :( hahah


pyss :D


Kommentarer
Postat av: frida

fån va kul, ahhahahaha:d

2010-04-25 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0