[snor av rebeckakjell.blogg.se]

Lovar du att vara ärlig?  japp

Du heter:  Sofia

Smeknamn:  Sia
Låt just nu:
stereo love

Beroende av:
nu står det helt still i mitt huvud :o
Vem behöver du mest just nu?
en bra vän, typ marcus :)

Vad får du oftast komplimanger för? typ, mina ögon
Hur imponerar man på dig? genom att vara gullig och känslig när det är lämpligt och tuff ibland, hö hö
Brukar du skratta för dig själv? det händer faktiskt
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
"aha, men vi får fixa de nån helg ist:)"

Vart bor du?
Ramsebo!
Trivs du där?
jorå

Äger du några Converse?
japp:)

Sprit, cider, vin eller öl? cider men lite variation behövs
Brukar du bli för full? Nej

Vad har du för mobiloperatör?
 Teliaa
Har du haft sex idag? neppnepp
Nästa mål i ditt liv: typ att bli social igen hehee
Hur svarar du i mobilen? ”Hallååå?"
Vem ringde du senast?  Anna

Antal timmar sömn inatt? lite mer än 10 
Sov du ensam? japp. fy fan vad illa :<

Tycker du om din pappa?
japp
Brukar du komma i tid? ja
När mår du bra? när jag vet att jag inte är ensam
När blev du fotad senast? i lördags 


Är du smart?
 om jag är!
Är du aktiv i skolan?  det är jag faktiskt
Vad saknar du? att somna brevid någon man är kär i
Hade du en bra kväll igår? nepp
Favoritdryck på morgonen? möjlk eller vatten
När brukar du gå och lägga dig? när det är skola, 10-11
Är du blyg? beror på med vilka jag är

Sysslar du med någon idrott? lite fotboll hehe
Vill du hellre ha mail än brev? mail, för jag lyckas aldrig posta brev tillbaka :<
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? japp det gör jag faktiskt.
Hur mkt behövs det för att du ska bli full? eh.. för mycket. ha ha
Vad är det mest pinsama/sjuka du har gjort på fyllan? eh

Är du nöjd med ditt liv? ja i stort sätt. men inte just nu :o
Är du bortskämd?
 alldeles lagom 
Vad gör du imorgon? det vet jag inte ännu
 
Bästa känslan? att vara kär. helt klart. inte sådär småkär/gilla någon, utan när man är störtkär i någon och man vill alltid vara med den personen.
Värsta känslan?  mja det är väll motsatsen till bästa känslan- att bli lämnad.

Kommentarer
Postat av: rebecka

hihi, tattare (a) saknar dig ! :O <3

2010-04-06 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0