[someone once told me, you have to choose: what to win and what to lose]



hay! dagen har varit chill. men är sjukt förkyld. spelade "gris" med ewe och hennes kompisar på lunchen, ett ord: HAHA! när irre skulle skjuta så tappade hon sin klocka i marken (det är ingen sån man knäpper, den kläms ihop eller så hehe) när hon tar upp den ramlar glaset och något mer ifrån klockan bort :o när hon lutar sig ner för att ta upp det, och då går klockan av!! hahahhah.. alltså jag skrattar nu bara jag tänker på det, och det blev inte bättre av att jag var kissenödig med;) hiho.

jag ger nog upp fotbollen, inte min grej :) men va kul iallafall, kan ju spela med kompisar o så för skojs skull :>
hay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0