[we belong to the music, we don't answear to you]

[bAXAR eftersom att jag har trååååkigt]

Lovar du att vara ärlig? okey do.

Du heter: Sofia
Smeknamn: Sia 
Låt just nu: i denna sekund: we belong t the music-miley och timbaland. (därav rubriken, he he)
Beroende av: vänner. familj. mat!! 
Vem behöver du mest just nu? typ, maja
Vad får du oftast komplimanger för? min hud fick jag alltid innan, men nu har man ju två fina ärr i pannan.. annars mina ögon. och att jag är smal. ppff! (fast nu har man ju gått på sig endel sen vintern ;))

Hur imponerar man på dig? genom att vara bäst!! ha ha. och att vara snäll

Brukar du skratta för dig själv? det händer (a) typ när jag kollar Americas funnies homev. älskar det programmet höhö!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS? jag hörde det :) . från martin johansson (annas och min bror haha)
Vart bor du? ramsebo!

Trivs du där? OM jag gör

Hur ser dina vänner på dig? rolig, pratglad. fråga dem? :> 
Äger du några Converse? yes I do. och det räcker FAKTISKT med ett jefla par.

Sprit, cider, vin eller öl? cider/sprit

Brukar du bli för full? nopedope
Vad har du för mobiloperatör? telia

Har du haft sex idag? nej tyvärr :O

Hur svarar du i mobilen? "hallå?"

Nästa mål i ditt liv? färga håret, börja bry mig om mitt utseende ha ha.

Vem ringde du senast? sumpan tror jag, hahah "Haj de e kaspeeerr"
Antal timmar sömn inatt? vet inte. 11 kanske

Sov du ensam? yee :<
Tycker du om din pappa? klart

Brukar du komma i tid? jappjapp

När mår du bra? när jag är med vänner och familjen.

När blev du fotad senast? i fredags
Är du smart? ja! bara trögfattad... HAH

Är du aktiv i skolan? japp. oftast.

Vad saknar du? too much

Hade du en bra kväll igår? javesst, bara jag och datorn men det duger ;)

Favoritdryck på morgonen? mjölk/vatten

När brukar du gå och lägga dig? mellan tio och elva på vardagarna. helgerna blir det lite senare jao.. 

Är du blyg? jag kan vara det. tro det eller ej!
Sysslar du med någon idrott? fotboll. HAHAH. nejmen sabbe vill inte att jag ska ge upp än.. så går väll på träningen imon :>>>
Vill du hellre ha mail än brev? om jag slipper svara på breven så, brev (a)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? yes I do

Hur mkt behövs det för att du ska bli full? en del

Vad är det mest pinsama/sjuka du har gjort på fyllan?
Är du nöjd med ditt liv? jaa :) fast inte för tillfället

Är du bortskämd? alldeles lagom I guess :)

Vad gör du imorgon? skrattar!

Bästa känslan? att älska någon 

Värsta känslan? att förlora någon man älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0