[when I get older, I'm gonn' be stronger]

hey. var ju i vetlanda idag, skulle ha varit med marcus efter och grillat med några och kollat när några band spelade, men hade ingen skjuts hem och det var lite oplanerat..-.- blev iallafall att åka alla kidsen utom bebban dit med pappa, trodde nästan inte att han skulle klara åka med alla eftersom det är mammas grej;) hoho. men det gick fint, donken först och jag fick pommes fast jag inte beställde(?) hopp, tackar och bockar mc donken för deras fin fiina ordning!
sen till kontorsspecial för att kolla datorn/laddare, laddaren dampade ju IGEN fast den va 3 månader gammal, och eftersom att jag försökte laga den lite själv så förstörde jag laddaren liite till så det gick inte på garantin(a) men har nån ny flashig laddare med massa olika adapters och som lyser rött?? fast den funkar inte riktigt som jag vill-.- jaja, sen gick ewe och jag lite på stan.. var och är ju helt pank men pappa pröjsade lite så det blev en scarf och ett linne (imma show it later).
sen åkte alla till skobutiken, alla skulle ha skor utom jag fast jag hittade ett par, göö fina. dem ska jag ha nästa gång vi åker dit(a)

sen åkte vi hem. skulle åka till ida och fixa mitt hår lajte, men sen frågade anna om jag ville ha vattentävling med henne och einar och javisst ville jag de(:D) men vi ska vårstäda imorgon så fick inte sova borta :< men åker till anna imorgon iallefall. einar kanske vill fixa mitt hår? eller ska jag låta att va.. hum.

långt inlägg det blev men hoppas ni har haft en bra dag : >


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0