you can't make it right when you know that it's wrong.

hay. för det första, DET HAR SNÖAT!! :< vid den här tiden förra året gick jag i shorts till skolan :o och träningen är inställd pga av snön, vi kunde inte klättra på taket idag pga snön och inte heller spela boll med småbanen!!

(n) på snön!

 

annars har dagen varit, seg. jag har inte varit glad men inte heller ledsen, haha? på so:n fick jag lust att städa skåpet (??) så då gjorde jag det. på matten fick jag panik, var så seg!! så gick ner med einar till café och hämtade oboy. jag gör mina egna regler... yep.

 

sen fick man visst reda på att man har nationella del C i matte imorgon!! var det bara jag som inte visste? alltid bra info man får (!!!!)

 

ne men jag e alldeles för pissed off just nu för att skriva nåt vettigt.

helgen ska iallfall spenderas med frida, mika?, fanny? fest är det som gäller!!

 

pösshay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0