andra dagen

ska bara berätta lite snabbt vad jag har gjort idag oså, sen söööva! hade håla första timmen så då hängde jag med karro som skulle fixa massa skit o jag skulle även få ett riktigt busskort (jag fick bara en papperslapp igår?! ahaha, alla andra från virserum fick ett riktigt busskort men jag fick ett tillfälligt-.-) så då fick jag de haha :D sen typ fulade vi oss eller nåt och satt o väntade på syon "Bengt the man" hahaa. satt o skrattade åt en pappersskiva som ramlat som alla klev på? ah de va kul då iaf tyckte jag :p sen lektion, media kunskap tror jag det ämnet heter, sjukt kul! det handlar om reklam och medier och sånt, awsome!:) sen lunch, karro köpte "choklad mjölk" i festis form till mig fast INTE den vanliga pucko! as gott :D kom nästan för sent, glömde tiden :o men hann iaf till "menor-tiden" då körde vi typ lära känna lekar, sen engelska o sen skulle vi haft matte i den stora byggnaden enligt schemat men vår mentor sa att vi skulle ha i våran lilla byggnad så vi satt där o väntade hela klassen men ingen kom? så vi fick ledigt haha(a) sen samhäll hahah riktigt skön lärare :p sen slutade vi, väntade på bussen som alltid är lika full-.- hahah skrattade... ropade på busschaffisen att stänga på fläkten, men de gjorde han inte :o. jaja, fan vad jag ska babbla. skola imorgon och då möter martin pojken mig vid bussen hoppas jag :o :d pusshej!

Kommentarer
Postat av: Moa

sv; ja kan tänka mig det faktiskt :) hoppas du trivs och allt allt går bra :)

2010-08-25 @ 02:12:01
URL: http://moahermansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0