can't stop




(ni får fler bilder senare) heeeej mina älsklingar! :D dåligt med uppdatering har de vatt, men ni vet ju hur de brukar va när jag är i målilla :) känns som att de bara e anna o jag som inte varit på gpt?;) men vi hade ingen lust, fast igår va de nära att vi gick, men sen ändrade vi oss för anna har blivit as sjuk o vi orkade inte gå dit :p så vi gick till konsum och köpte godis och blue keld<3 så satt vi där o fulade oss o sen gick vi hem, kollade på film fast vi lite efter 11 så ville anna sova och eftersom hon inte fått sova utan att bli störd dom senaste nätterna så skulle hon låsa, så då gick jag o kollade tv ensam eftersom inte EN KOTTE va hemma/vaken :o sen så småning om somnade jag och vaknade flera gånger och va riktigt förvirrad haha. sen efter några timmar kom iaf den man väntade på-.- . vaknade tidigt idag, va riktigt pigg juu :D

förresten hhahah skulle göra en konstig film med tina och anna hahah den blev lite rolig. och så har anna och jag gjort inspelningar till sms och ringsignaler haha rätt snygga :D ni fattar inte men ändå. puss.

Kommentarer
Postat av: Anna

plz ladda upp den där filmen då vi är i mitt rum och remy kommer in och jag asgarvar? ;) DU FATTAR VILKEN :D:D

2010-08-15 @ 18:09:03
URL: http://sidenback.blogg.se/
Postat av: Johanna ;)

sv; a det e gymnasie vi pratar om ;) a guud jag e sååå nervös o rädd! :o <3

2010-08-15 @ 21:08:15
URL: http://thestoryaboutagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0