första dagen!

gick upp vid halv sex (:O), hann till bussen o allt. sen när jag gick av så kom martiiin pojk och mötte mig, så gick vi till marcus o massa, sen gick alex förbi så då gick jag med hnm te aulan. vi är typ tio stycken i min klass, två tjejer som e "normala" antar jag haha:p en tjej som är 18, typ fyra tjejer som är blyga o sen matte och emil. o sen äre en till kille som ska byta till vår klass :d hahahah fy fan vad jag skrattade åt matte å killarna, kommer fan inte ihåg vad dom heter :p men jävligt roliga är dom o dom mobbar mig för hur jag säger virserum...hm.. men tror fan de kommer bli skit bra!:') helt awsome intressant är den linjen! dock går vi till tjugo i fyra varje daag...-.- fakk då.

hahaha. imon börjar ewepewe högstadiet, stor du blitt...:o<3

Kommentarer
Postat av: anna

jag går till halv fem nästan varje dag. utan måndag då går jag till tre ! :ooooo

2010-08-23 @ 18:46:54
Postat av: Moa

vad går du för linje? :)

2010-08-23 @ 20:51:14
URL: http://moahermansson.devote.se
Postat av: Moa

sv; jaha, vad kul ju! :)

2010-08-24 @ 04:16:19
URL: http://moahermansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0