i'LL be your commander


hade inte plattat håret på första bilden hehee :) nu blire snabba ryck till jobbet, trodde jag men vafan det är ju en halvtimme kvar såg jag nu :o vaknade tidigt pga en mardröm :( JAG mardrömmar?? jag brukar aldrig drömma de men usch. drömde att jag och millan nilsson haha, typ simmade runt i nån dam (uuuusch jag ryser bara jag tänker på de, de flesta vet ju att jag har fobi mot broar/VATTEN :|) och sen hamnade vi fel typ vi kom in i nån ström o jag har sett nåt tv program ELLER drömt om typ nåt vattenverk med strömmar som man dras in i och sen dör man :S men precis när vi kom in i den värsta drömmen så räddade nån mig för de va fler med, hahahah :p drömmde massa annat också men det håller jag för migsjälv tror jag, berättar väll för anåå dock ;)
haha oj vad mycket text de blev :P aja, pusshej!

Kommentarer
Postat av: ida

sv; haha, du är söt sia! :) <3

2010-08-12 @ 10:17:25
URL: http://idasignekristina.blogg.se/
Postat av: becccccca

du ska ju ha håret oplattat:o de va ju sketfejnt:)<3

2010-08-12 @ 16:58:06
Postat av: karrre

fan va fin du är hjärtat <3

2010-08-13 @ 20:57:06
URL: http://keerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0