media!:)

awsome. fan vad jag är nöjd med mitt val av linje!:) man ser allt på ett helt annat sätt nu typ, reklam och sånt.. så himla fränt :p och idag började vi lära oss hur man använder programmet "director", ett program där man gör animerade filmer, spel, quiz och vad man vill! sen va vi i grupper och varje grupp skulle komma på en multimedia-ide som man kunde ha som undervisning.. så förhoppningsvis så ska emil och jag få göra en informations film om byggprogrammet i vetlanda!:) kommer bli sjukt kul!

o ni vet ju hur trög jag är(a) så upplyste jag elsa (som har likadan mobil som mig) om att de är "värsta speglen" på skärmen ju... hahah, senare satt hela stooora klassen o skrev varsit filmmanus om detta, hahaha, så himla fult :D

har sån fkn beslutsångest :O va med anna hela helgen eller åka till vetlanda imorgon? haha aja, ni lär ju märka hur de blir. ska jag till anna så bör ni ej förvänta er nån uppdatering (a)

haha, näsdukarna i högsta hugg såklart!

Kommentarer
Postat av: Klara

hej jag kom ihåg din blogg x) hah de va kul. ska bli najs o kömma igång me alla projekt.

2010-08-28 @ 15:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0