time will make everything ok

usch. mitt svåraste val någonsin, att välja linje.. men aja, strunt i de nu!

igååår, va rätt bra dag, minns inte så mycket hahah. när jag kom hem med bussen så storhandlade jag o mamma på apotekeeet!;) hahah, nemen behövde en massa skit, hostmedecin, nån ny skit till näääsan, p piller o nån mer skit.
sen typ hade jag beslutsångest resten av kvällen, sov inge vidare heller. vaknade vid 5 idag på morgonen och hostade som fasen så kunde inte sova, men DÅ räddade ett sms från magnus mig!:D hon följer med till skirö på fredag, är så jäkla pepppp! bäst är den lilla människan. och imorgon följer hon med mig hem, så om det blir en skit dag imorgon så kommer hon iaf pigga upp mig sen. najsbajs!
idag då! ledig på morgonen ju, så gick och fixade allt med bytet. sen hade vi media kunskap, sen håla i 2 timmar och 55 minuter haha! så gick på "stan" med linda och klara. hittade endel, är ni förvånade eller?(a) sen efter lunch skulle jag hälsa på min eventuellt nya klass, gick la ok. men media klassen känns ändå som "hemma"... men du, det löser sig! du, de fixar sig alltid! irre, remember skidbacken?

jag snackar för mycket alltså. hm. puss!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-01 @ 01:49:38
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: agnesz

lilla människan ? jag är en stoooor människa och du är bäst huli! :* ses om 2 h 1/4 (a)<3

2010-09-01 @ 13:31:01
Postat av: Haval B Aziz

Tja!, haft en bra dag hittils?,skulle va snällt om du kunde ställa en fråga på min frågestund i bloggen puss puss

2010-09-01 @ 13:42:46
URL: http://havii.blogg.se/
Postat av: eriika.

hihi, yäy :)



blir det samhäll i vetlanda eller? :)

& agnes.. visst ja, du är jättestoor, xs :]

<3

2010-09-01 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0