trudellu


sämst bild men aja... titt-ut mamma haha :D

hahah herre gud vilket impulsköp, skulle stanna lite snabbt i vetlanda för o köpa trosor som jag glömt hemma:$ och så kommer jag ut med dom här, hahahah xd lite typiskt mig. efter att ha gått i dom i typ tio minuter var dom helt förstörda :s "skinnet" hade låssnat och blivit repor och skit, så va o bytte till nya idag :)


ALL TIME LOW<3 ååh, vill inte tvätta den!:o den luktar all time low -parfymen: svett, glädje och anders kurud för förövrigt är äckligt snygg! :'o

alltså jag är obeskrivligt trött och vet inte hur jag ska klara att sova själv inatt :| ska nog krypa ner hos ewe (a) haha.

något fattas, du fattas...

Kommentarer
Postat av: huli magnus eller nått? :o

all time low luktar gåååååått!

har haft på mig min t-shirt i ca 15 h i sträck nu och den luktar fortfarande atl (a)

2010-08-18 @ 23:57:13
URL: http://aagneeez.blogg.se/
Postat av: Moa

sv; ja precis! vi klarar det :) kram

2010-08-19 @ 01:55:59
Postat av: svar till magnus!

jaa! :'D jag har på mig den nu(a) vill inte tvätta den! :d

2010-08-19 @ 13:45:12
URL: http://siaherself

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0