when it comes to me and you


hemsk biiild, svullen? hehe jotack

jag måste erkänna, att jag fortfarande vill pierca mig i läppen :$ meeen, jag vet att det får vänta tills min sextonårsdag. fan då att man är född på den kallare delen av året,

förresten var jobbet idag för en gångs skull roligt :D bara för jag jobbade med irre, hhahah. och den jävlen började asgarva åt att jag sa "tre stycken" med turkdialekt till en i tele som skulle hyra dressin :$ så då började jag med skratta så där satt den stackars tanten i telefonen och trodde att vi skrattade åt henne. hahaha. sen typ, gjorde vi konstiga filmer och irre tog konstiga kort på mig genom en flaska så jag såg jätte rolig ut hehe. sen satt vi ute i flera timmar och tävlade om vem som kunde vinna flest gånger i "skitgubbe", tävlingen är inte över ännu!:o det står 7-4 till irre just nu... :< haha, så där ute satt vi medans det blåste som fan så vi fick springa efter alla kort och så satt vi och med musik och vrålade hahaha :')...


reminder* slinga underhåret ljusare eftersom det är mörkare än resten av håret sedan jag hade svart underhår ;s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0