ÅRET SOM HAR VARIT

(fortsätter årsresuméen i lite enklare verision)
MARS-JUNI

mars
-
såg ut såhär i början av mars, brunhårig :o

-
stod o posade i korridoren och skulle ta kort, o så gick erik förbi! haha, blev en rätt rolig bild

-mös en hel del med irrepirre i skolan, saknar...:(

-första bilden på bibbi<3

-upptäckte filmen dear john och grät liite till den!

-lånade en drömtydar-bok på biblioteket för att tyda mina konstiga drömmar. den boken ligger fortfarande hos maja tror jag, hahah xd

-mös lite till med irre, och mina andra vänner såklaart

-tog med fika till idrotten. haha

-maja och lotta var här och fotade bibbii

-jag va snygg en dag

-lanade med fridut!

-va i kalmar med klassen och kollade på en mord rättegång och shoppade järnet

april
-det blev påsk och tesa var vår påskakärring<3

-mös med henki i mörlundas idrottssal

-var snygg en dag till

-anna och jag satt ute med datorn en dag. haha, miss

-drog te anna, och glad va jag för de haha

-bus i uppehåll!

-denna hemska men mysiga bild togs. saknar sven<3

-jag frida anna och irre spelade en heldel bollspel med ewe och hennes kompisar, hahah, sjukt kul! kommer aldrig glömma när irres klocka gick sönder xd

-beställde en del kläder från halens som jag dessvärre blev rätt missnöjd med -.-

-sen vart det fest hos sumpan! hahah, det var en bra kväll:)

-frida och jag började (lite halv seriöst?) i sabbe o irres fotbollslag. haha, jag va nog med på två träningar..

-började mobilblogga

-var glad?!

-månaden avslutades med en rejäl fylla hos kasper ;)

maj
-grillade ute i skogen på lovvis födelsedag

-följde med mamma o lovvis te ohamn nån dag

-haah, becka och jag skrattade åt detta på engelskan nån dag,

-hade "grill fest" ute i skogen. var rätt failat men samtidigt kul xd

-anna och jag åkte bak på jimmys epa. tesa blev inte glad...

-hade utklädningsdag i skolan

-lurade er att jag hade piercat läppen hähä!

-fotade lite med elin

-hade bad dag i hagadal, men frida och jag smet och blev sedan hemskickade :( hahah

-de va lite fest i kaffeberget en kväll

-jag va snygg en till dag ;)

-badade endel i hesjön med anna remy nicke david, kul vare :D

-anna o jag åkte med jacke natta o alexandra till vetlanda. hahahh, fy fan så sjukt kul de va;)

juni
-"körde bil" (cykel) i målilla med anna, haha såå kul

-varma dagar i skolan, älskade vänner<3

-sen vart det parkfest i hultsfred, anna o jag smet in på puben! ahah, DET var roligt som fän

-var snygg igen.

-anna o jag övade på att vara fanbärare. <3

-sen vart det skolavslutning... snyft. synd att jag inte insåg då hur mycket jag skulle sakna central...

-va på 100-års kalas hos gammelmormor hanna!

-sen på kvällen vare fest i länsman. men det sket sig med vädret så vi drog te målilla och festade där. sedan spenderade jag mina första dagar av sommarlovet med anna<3

-tältade i hesjön med karre anna och lisa.

-irre och jag va på möte inför vårt (hemska) sommarjobb

-sen hade dom ju scoutläger här ute i skogen hos mig. så anna o jag va o kolla in de en kväll!

-var med linnea och agnes en kväll :)

-firade midsommar med agnes<3

-sen kom anna hem! hon hade varit på öland i några dagar, saknade ihjäl mig:O

-spenderade MASSVIS av dagar med anna och hade det awesome


Kommentarer
Postat av: magge

haha,midsommar var så bra! <3

2010-12-31 @ 11:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0