Min lördag

i lördags drog jag te karre. käkade med henne och fjantade oss med hennes pappa som satt och spelade ukulele, och DÅ kom vi på att vi skulle starta ett band, hahah! så vi bestämde oss för namnet "The milkbitches" och sen skrev vi en egen version av staffan va en stalledräng ;) karins pappa spelade ukulele, karre; bestik och sång, jag; sockerskål och sång. hahah xd och ni som har oss på fejjan har säkert sett filmen när vi sjunger. gryyymma är vi! moaha

sen skulle vi gå ut, o så satte karin på musik o vi började dansa, o hon bara "vi är konstiga, liksom om de skulle komma några nu skulle vi ju fortsätta dansa" hahah och så kom det massor och vi bara fortsätter dansa o några andra började också dansa? haha as kul vare. sen kom mr.p och tudde och sen kom en annan mupp me o vi fulade oss lite. hahh, jag råkade även smälla upp patriks bildörr i en annan bil! jag dog, visst fan är de typiskt mig..

sen så skulle vi kanske dra till nye på fest men karin visste inte om hon ville för vi väntade på att becca skulle komma hem, o så bara kör patrik iväg xd och karre fick rycket, kul vare :D så vi åkte dit trots allt.

karin har massa bilder som jag nästan inte vill se, men ska försöka få tag på dom, pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0