ego boost

här kommer lite bilder, inte så jätte gamla, men roliga minnen och de flesta bilderna har aldrig lagts upp, så chek it out or innnn =)

jag i stallet. i bäbis stövlarna :D

jag på hacke och lotten :D

jag och anna på en cross i snygga hjälmar = dåliga odds

hacke och jag hihi

jag innan nån fest

långt huur

jag macke och becka hiih

samma dag som jag färgade håret mörkt hihi, titt så glad jag var!

den där sjalen hade luggit i kattpiss... najz

jag i världens skönaste jacka!! haha seriöst, ska nog baxaaaa.. +snögg mössa med :D

jag på en boll (?) och tuldus. btw den där kofta är så otroligt gosig! hade den varje dag i en vecka höhö, den är lottas (a)

jag i ingmars färsköl tröja :D ahha... fan vad jag baxar av dem :s

fäästich

fäästich!

jag och ewe<33

bengan! hahah:D shet vad vi skrattade åt honom och hans pubishår ahaha

lucia tjejorna, och mina bästa vänner föralltidalltidalltid!

einar<3

kimberly anna och jag

äkta lycka

anna jag och frida innan lasergame<3

anna och jag typ halv 7 på morgonen, haha, skulle till åseda och kollar när ewe tävlade

senare samma dag. jag flashar rumpan(?) i sparbankshallen innan julskyltningen.

julskyltningen, innebandy tjejorna hade ett stånd, anna tittar fram med hehe

det var allt jag hade o bjuda på for now =)


Kommentarer
Postat av: rebecka

SNYGGA bilder ! :D

speciellt den på dej, macke och mej.. hihi ! :$

saknar dig bff ! <3333

2010-02-14 @ 13:51:15
URL: http://rebeckakjell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0