hej å hå

sitter här nyduschad, så jäkla skönt, finns nog inget bättre haha (:o). tanken på att hälften (om inte mer) av mina vänner är och festar nu, eftersom att det är fredag är inte kul.. vet inte vad det är med mig nu för tiden, är inte på nå vidare fest humör. menmen det kommer väll med sommaren och åldern!! japp, lilla sia börjar bli stor för vad var det du sa mamma, femton och ett halvt år haha nu ångrar du dig va:D nej men jag skojar, mammi har full plej på vad jag dricker och hur mycket, hon läser ju min blogg så allt om fester ni ser, ser min mammi. aja, ska sluta snacka och komma till saken, hämtade ut paketet från nelly idag (kuul att denna veckan är det fri frakt och jag beställde förra-.-), jeans från cheap monday och en lång cardigan från vila. sen var jag och köpte lite smink och present till ewepewe<3 som fyller stor på tisdag.

bajs vad hände nu, allt blev kursivt??

vi hörs senare, kommer nog bilder på kläderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0