home sweet home.

heeej bloggen! (skratta inte åt mig nu) men jag har saknat er!! jag har inte kunnat uppdatera för jag har haft så fullt upp!

 

var ju hos majaaa i fredag-lördags, kolla på dirty dancing två gånger, eller jag gjorde det iaf hihi. världens bästa film, LÄTT!

sedan när jag kom hem åkte jag direkt till farmor på kalas,

sedan direkt efter det åkte jag till einar och annie i målilla, vi skulle till vena men det blev inte så för annie och mig tillsist. vi åkte till hultsfred, sedan ångrade vi oss, så vi gick och käka pizza och kebabrulle och träffade även becca<3 :D sedan hämtade pappa oss, skönt att komma hem.

idag på morgonen blev det direkt att åka till målilla och hämta alla grejer vi inte fick med oss hem igår, sedan när jag kom hem fick jag slänga på mig skidgrejorna och åka till backen. åkte med agnes först och sedan diana och hedvig. kulkul :D

 

nu är jag trööööööööööö(ööö)tt!!

och jag vill se dirty dancing igen!!!<3

 

kjam,


Kommentarer
Postat av: agnes

huli är bäst :*

2010-02-07 @ 18:52:11
URL: http://aagneeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0