I should be movin' on. God only knows why I keep holding on

hay. sry för ingen uppdatering, men har varit så seg.. man skulle nästan kunnat tro att jag inte suttit vid datorn, men så är det tyvärr inte (a)
utan jag har kollat massor 'tv i datorn' hihi.

men nu börjar jag få fjärilar i magen, har ju nationella imorgon, i treeee timmaaar. pjuh.

nu spelas melody club, saknar metro med dem <3

har försökt få in bilder till datorn via bluetooth eftersom att min sladd SPRUNGIT iväg.. inte jag som slarvat bort den, lovar(a), men det går inge vidare-.-
så de sexiga bilderna från idag får ni tyvärr inte se


vad ska ni göra på alla <3 dag? jag skulle tänka mig att käka kina och kolla bio (eller dirty dancing<3) och mysa med några vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0