lately I've been feeling strange

tänkte bara berätta lite kort om min dag, var tvungen att gå upp vid sju:( åkte till mobaaaraach (stavning?), åkte hem, sov lite, gjorde iordning mig och åkte till backen:) när jag kom dit var det redan proppfullt med folk, fast de gick fint sen. åkte lite med erik först, sen på eftermiddagen åkte jag med diana hevig och sara :) haha, skrattar bara jag tänker på att :) det var bara tur att jag överlevde kan jag ju säga ;D sen vart det rusning igen när allt skulle in, sen till farmor och farfar och äta mumsmums. sen heeem!<3 prata med mamma och bebben i tele :') och sitta vid datorn.

just nu är jag SKITSKRAJ, det luktar bränt i hela mitt rum... what?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0