let's go back again


jag spelar fiol på astridlindgrens värld, observera att jag blundar med ett öga :o

jag och ida bjälefors på min trapp som leker med barbie i våra 'döööösnygga' klackar haha;)

jag och irre i mitten som var mini lucior, jag var sååå stolt


jag och aliciaaaa!

jag och kusinen för måånga år sedan,<3

jag och robert väntar på taxin första dagen i tvåan haha=)

julafton för måånga år sedan, lovisa, jag och kusinen andreas =)

kusinskaran på mammas sida, fast nu har det tillkommit sex stycken hoho

haha, ser ni den långa pepparkaksgubben fram för mig? det är ingen mindre än nicklis!!! hihi

lovisa ewe och jag i matchande pyamaser<3

jag och ingen mindre än mikaela gunnar, hahah

min första snowboard<3 var inte större än tio år då =)

sorry för crappy kvalite (a) men jag saaaaaknar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0