thoughts...

är ju hemma idag, ORKADE inte gå upp idag på morgone:0 haha, fast sen när jag vaknade ville jag gå till skolan för vi hade någon föreläsning idag. men yadayada, får skylla migsjälv.

 

och nu när jag sitter här och gör INGENTING så flyger tankarna fram och tillbaka,, mest på detta med lägenheten och skolan och vetlanda.

det finns billiga och små två rok och stora och dyra, det finns stora ett rok som inte är så dyra, men ändå, vi behöver ju ha varsitt rum att vara i, annars kommer vi bli galna på varann, för ofta haha.
tänk om vi bråkar under sommarlovet ?
tänk om vi inte hittar någon lägenhet i tid?
tänk om en av oss inte kommer in eller inte vill gå där?
´
hur kommer det bli med att åka HEM, till sitt riktiga hem? kommer jag träffa mitt minsta syskon tillräckligt ofta? kommer 'den' inte förstå att vi är syskon?

tänk om vi inte trivs i vetlanda?


det känns inte rätt nu,
jag kommer sakna min familj något otroligt mycket..

men detta är ju vad JAG VILL, detta är ju MIN DRÖM, att bo i en egen lägenhet och gå media programmet.
men,, nu känns det inte lika roligt längre.

                                                                                
imorgon kommer jag säkert vara lika glad för lägenheten och allt. men nu wainar jag bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0