tjuu

hahaha, hej på er.. ;D ligger här och skrattar så jag knappt kan andas, förra veckan kollade ewe mamma och jag igenom stora datorn på gamla filmer, och ewe och jag hade alltid kameran mitt i köket och dansade där medans alla andra i familjen gick fram och tillbaka. på en film kommer robert och börjar göra sina fula ljud som han alltid gjorde förr, hahah. på en annan film kommer mamma i morgonrock fram och börjar dansa, hahaha, sedan ska hon sparka upp benet i luften men sträcker tydligen något, och haltar därifrån, ahahhaaha. jag kunde inte andas när jag såg det :o ahahahha fe faan. sedan kommer robert fram igen och fular sig lite, pahahah. aaw, det känns så länge sedan :( filmerna är typ 2 eller 3 år.
men yeye, till något intressantare, dagens bilder tiiiep;

hey honey!

alltså... jag är morgontrött (a)

hahah, ijje<3 hennes förklaring till bilden var att hon tänkte ;)

härligaste människan på jorden, jorå


och såhär såg jag ut idag då, vad osminkat och håret såg förjävligt ut, but butt :)


paz


Kommentarer
Postat av: sandra

tack sia:D

och du hade grymt snygga kläder idag:O :D

2010-02-01 @ 21:38:25
URL: http://saaandraaaas.blogg.
Postat av: frida

du är bäst sia!!!:)

2010-02-01 @ 21:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0