tråkiga frågor, lalalalalaa

OM DIG:
Namn - Sofia
Bor - Ramsebo
Syskon - en bror och tre systrar
Ålder - 15 ynka år
Född - 1994
Ögonfärg - ljusblåa
Längd - 167 cirkus
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - skytten
Hårfärg - mörkt just nu
Födelseort - västervik I guess, eftersom att jag är född där ^o)

DAGENS:
Låt - hm, G6 haha. den är gammal men frida och jag diggade den i skype innan soo.
Saknad - hm, vet inte riktigt
Kläder - lång t-shirt, 'kavaj' och leggings
Mat - hm, kålgrejsimojs?;)
Göra sen - chilla, äta, sleepa hihi
Godis - pannkakor!

SVARA ÄRLIGT:
Tycker du om att plocka svamp - nej fifasen vad långtråkigt
Tycker du om godis - ibland
Hur många gånger i veckan äter du godis - 1 kanske 2, ibland aldrig
Äter du oftast nyttig mat - ja
Tycker du att du själv är söt/snygg - nej inte för tillfället haha
Ger du mycker komplimanger till andra - japp
Är du nöjd med ditt förnamn - ja :)
Tycker du att du själv är smart - ja egentligen, men trögfattad är jag-.-
Vad är det sämsta med dig - att jag är så bevakande på nått sätt (?), jag måste ha koll
Vad är det bästa med dig - att jag bjuder på mig själv och vågar sätta ner foten och säga till : d
Har du bra självförtroende - nje, ibland
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - beror på, nu på vintern när man är seg och trött blir det nog 4-5 :0
Tycker du om att vara med det andra könet - jadå :)
Gillar du dina grannar - hehe.. jadå
Gillar du skolan - ja faktiskt :)
Har du någon gång skolkat - ja
Spelar du någon instrument - yes, fiol :)
Sporter/aktiviteter du har gått på - ridning, fotboll, innebandy, gymnastik
Har du några tatueringar - nej, men vill ha :>
Hur många gånger kollar du dig i speglen per dag - geeh, för många
Tycker du om djur - jadå, men det är inte alltid dem tycker om mig : d...

BRUKAR DU:
Sova - på nätterna yes
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Snusa - pahah. nej ;>
Klä dig i svart - japps
Lita på folk - ibland
Drömma mardrömmar - nope, never :)
Gå i skolan - ja
Gå i kyrkan - inte så ofta ...
Ljuga - nje, en vit lögn maybe. men inte ofta
Vilja dö - never

HAR DU:
För många vänner - går det att ha? för många äkta vänner, nej
Någon psykisk sjukdom - nej, kanske? vet inte heheh
Skadat någon - I guess
Färgat håret - jodå..-.-
Några piercningar - örat faen : d
Några tatueringar - nej och det har du redan frågat lalala (btw vem fan är DU?)
Egen dator - ja :D
Gjort bort dig rejält - hmm, varje dag yes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0