everytime I see you, oh I try to hide away. but when we meet it sems I can't let go

Hur är en perfekt alla<3dag? en dag med någon/några man tycker om och massa mys, god mat, film och snack :). Vilken är den som du tror kommer stå vid din sida tills du blir gråhårig? Frida tror jag faktiskt. Förhoppningsvis maja med :> Vem blev du senast sur/arg på? några idiuts/nolifes från a-klassen som kastade snöbollar när jag var en meter ifrån, blev inteee glad! Vem blev arg på dig senast? jag kommer faktiskt inte ihåg haha, min bror tror jag :p Hur ska du spendera ditt nästa lov? Skidbacken 24/7! Föredrar du jullov eller sommarlov? dum fråga! SOMMARLOV klart :). Är dina föräldrar över 40 år? Nej, eller pappi är 40 När såg du senast din stora kärlek? har ingen stor kärlek Vilken är värst att bli sviken av, fienden eller vännen? Vänner klart, fienden kan ju inte svika för man förväntar sig ju inget speciellt av dem. Vaknade du idag? tänk för att jag gjorde det! Vilken är din favorit maträtt? kina/lax/pannkakor Vilken är din favorit årstid? brukade vara vintern, men inte efter denna haha. våren!:) när alla fåglar börjar kvittra, så mys. Har du alltid bott på samma ställe? nejs Var tror du att du befinner dig imorgon klockan 12:00? förmodligen i skolan hihi :) Vad var det finaste någon sa till dig nyligen? haha! anton sa att jag såg ut som en häxa i mitt krull :0 Vem tänkte du på igår innan du gick och la dig? Thesaaa, hihi, hon är för bra! Hur stor garderob har du? finns det S M L eller?;) nejmen lagom :) Har du sagt till ditt ex att du saknar honom? ja det har jag. Sover du på något speciellt sätt? huvudet under kudden öhöh :) Hur många städer vill du ha bott i? höh, när jag levt ett tag, två/tre. Hur många katter har du haft? ohshena, många! 10 kanske Vilka vänner har du haft med dig sedan din barndom? hm, frida, erika, sabina, fanny, sofia (släkting), agnes, erik, henning m.fl.Föredrar du skidsemester eller solsemester? solsemester :) Vilken är din favorit veckodag? torsdag i'd think, då är det en dag innan helgen och man är peppad :> Vilken är din favorit människa? orättvis fråga!! Maja min lilla gullunge maybe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0