En gång är ingen gång, Två är likamed noll.

- Har du pojkvän/flickvän? Nej
- Är du kär? Är nog det
- Hur tidigt stiger du upp? vardagar, typ 06:40
- Vem/vilka vet mest om dig? jag själv helt klart
- Gillar du att slåss? haha inte seriöst, men kul o mucka lite:p
- Vad ska du göra ikväll? vila tror jag..:o
- Har du utländska föräldrar? neheru..
- Var har du ont? halsen!!
- Är du bra på att måla? nehe
- Vem kramade du senast? Hm.. Linnea och Agnes:D
- Vad längtar du till? få bort alla utslag i ansiktet!!
- Vad heter dina husdjur? tiger!!
- Har du körkort? Nej dööh
- Favoritgodis? Choklad!!
- Morgon- eller nattmänniska? nattmänniska skulle jag tro..
- Sparare eller slösare? slösare..(a)
- Har du några homosexuella vänner? nej det tror jag inte:s
- Bio eller promenad? vetinte, bio maybe
- Är du kittlig? ibland hoho
- Rädd för insekter? njee.. frida har ju upptäckt ett fett spindelnät ovanför huvudet på min säng så jag sover med dem varje natt;O
- Anser du att du är stark? Som fasen ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0