JAG E SÅ HEEET, SÅ HET!!

jag kan inte hosta, inte gäspa, känns som att halsen vänder sig ut och in!! :O
kvällen var bra, helt ok. Björn var sjukt bra! massor med skrik med Erika:D det var så mycket snö så frida och jag fick sova hos mika. hahah när vi kom hem dit typ vid 3 så åt vi massor, jag åt fisk och något:D och mika tjatade om att jag var tjockis och att frida hade fått några blattar att hålla på med henne, mika som alltid ska re;)
idag så ringde mamma och väckte mig vid 12-.- så blev det att åka hem då.

jag ska nog sluta dricka helt, jag dricker ju ibland fast blir nästan aldrig full.. känns så onödigt, massa pengar som går till inget..? haha. menmen vi får la se;)

NU SPELAS DET BJÖRN ROSENSTRÖM FÖR FULLA GUBBAR!!
en sak till, Björn är 10000 gånger bättre live!

Kommentarer
Postat av: erika

redigt mycket skrik! kan knappt prata :o haha.

men feting bra & snygg björn är, puss på honom :*

detta får vi verkligen göra om :D <3

2010-01-06 @ 21:34:10
URL: http://erikaniilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0