KRITIK TILL MIN KÄRA LÄSARE!!

ni kommenterar ju aldrig!! och så har det blivit färre läsare med,
fast helt ärligt gör det inte mig så mycket;)

yeye, fortsätt läsa ni som känner mig och så, inte lika kul om någon jag inte känner sitter och läser min blogg varje dag :0

systrar för alltid ju.. sitter här med gråten i halsen nu.
"jag tror vi är systrar på riktigt"
jo...

MASSA såndär musik man aldrig tröttnar på: (spotify)
The Supremes – You Can't Hurry Love - Album Version (Stereo)
Tomas Ledin – I natt är jag din
Magnus Uggla – Kung För En Dag
Berlin – Take My Breath Away - Love Theme From "Top Gun"
Toploader – Dancing in The Moonlight
Sven-Ingvars – Säg inte nej, säg kanske
Cutting Crew – (I Just) Died In Your Arms
Nena – 99 Red Balloons
No Mercy – Where Do You Go

Kommentarer
Postat av: anna

iglu & hartly - in this city <3

2010-01-24 @ 20:48:47
URL: http://annaandeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0