somethings we don't talk about


hahaahhah dagens roligaste! frida hoppade av framför mig och irre i liften och skulle stå mellan irres ben (med snowboard) men något hände och hon hann inte med, så hon liksom hamnade under irre på ngt sätt, och jag fattade att det skulle gå åt skogen (bokstavligen) så jag hoppade av, men dem hängde kvar och hamnade i diket samtidigt som liften satt kvar vid bena på dem. hahaah kolla frida, hon såg ut som en snögubbe :D

jag skulle försöka käka ett glas eller nåt:D

bästa vänner:):) ni är bäst.

snyyyggaaa

hahah smiiilee

<3

mja,, efter första åket gick min bindning sönder:( hela överdelen sprack i plasten, en infektion (?) eller någe sa Gustav höhö. Men dem var så snälla och skruvade fast en gammal sån del, buut ska köpa ny ändå:)
hah dagens beat: We're gonna do this!! ** ** **
efter backen åkte vi till Karin och lite. Sen märkte jag att jag har tappat mitt finaste öronhänge:(:( bajs oxå!

aja, peace

what's popping dudes?

Kommentarer
Postat av: frida

hahhahah, fyfan asso!! NI ÄR BÄST:D

2010-01-18 @ 21:45:38
Postat av: erika

ye, hittade din blogg! :)

hahah, vi är riktigt duktiga alltså.

jäklar va bra det kommer bli på frilufsdagen när vi skämmer ut oss för hela skolan! ;)

niärbäst!



ps. fulfula bilder på mig :p

2010-01-20 @ 15:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0