so I keep dancing on my own

när jag kom till anna gjorde vi ännu en såndär impulsgrej (som piercingen va) nämligen färgade varandras hår, hihi )
jag färgade hennes, hon blev dock inte nööjd, mörka slingor:) och hon gjorde mitt ljusare :D

skjutsade syrran innan jag drog te anna :p såg ut såhäär

bebban<3
'
när anna hade i sin färg :o


fixade naglarna meeed :) gjort själv hihi. fick lite hjälp av david dock men det blev inge bra haha;)

ööhm mitt hår e mkt ljusare irl :O promenad :D

HAHAHAHAH. sket bakom en höbal. ba sådär.

hahahaha, jag äR INTE naken :O hade bikini på men de såg ut som jag va de :O

håret :)

igår hängde vi med oskar och krille till mini hultsfredsfetivalen :P var rätt kul :) anna och jag fick stå på ""scenen"" och dansaaa, kul, kom hem typ halv 3.

vad har vi gjort mer?? badat, chillat :) varit kattvakter ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför svarar du inte på om du är tsm med david?

2010-07-10 @ 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0