just like the air that I breath, I need u



sista bilden är ifrån avslutningsmiddagen (johanna är fotograf:d) haahha, älskar frida på bilden :D med kepsen på (som dock ser ut som en basker, tycker jag) så ser hon ut som en liten gubbe haha :D så söt<3 träffade btw frida och fanny ikväll, ååh, kändes som förr :( var ju med pullaan ikväll:) det var ett bra tag sen.

innan när jag kollade på gamla filmer på youtube och kollade på den när rasse o nicke går med ögonbindel så tänkte jag att så ska anna o jag göra när skolan börjar igen, kom dock på att vi inte kommer gå i den skolan längre... vi kommer inte ens gå i samma.

ska jobba imorgon (sug), menmen får ju money för att:) så ska sova strax. pussen

Kommentarer
Postat av: Anna Sidenbäck

wtf.. den bilden har jag ALDRIG sett i hela mitt liv :o har inget minne av att vi blev tagna på kort ens haha :D btw hur faaaaan ser jag ut? okej ska inte säga vad de ser ut som men jag ser fan inte normal ut i varje fall :O Men sjukaste e att jag är normal haha :P

2010-07-17 @ 17:50:19
URL: http://sidenback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0